вторник, 5 мая 2020 г.


06 травня


Доброго ранку, друзі!
Завдання на сьогодні:
Літературне читання
Тема. Контрольна робота. Робота з літературним твором.
Роботу виконуй у зошиті з літ. читання з нової сторінки.
Надішли  одразу  для перевірки у Viber!

1.      Прочитай текст.
                            ЯК Я СТАВ ВІДМІННИКОМ
         Я не вірю ні в які чудеса. На відміну від моєї сусідки по парті Каті Мишки. Вона навіть уважає, що й сама вміє трохи чаклувати. Звісно, я в цьому сумніваюся. Але помічав, що, коли Катя не хоче, щоб її викликали до дошки, вона щось шепоче собі, і її не викликають.
        Якось Катя сказала мені:
– Півнику (прізвище в мене таке), хочеш одержати одинадцять балів з української мови?
– Я знаю, що це неможливо, – відповів їй, – тому про таке й не мрію.
– А якщо я тобі допоможу? – не вгавала дівчинка.
– Почаклуєш? – запитав я.
– Авжеж, тільки ти повинен виконати всі мої умови. І якщо у твоєму щоденнику з’явиться одинадцятка, то віддаси мені свій брелок для ключів.
     Я погодився. Бо впевнений, що швидше вся школа ходитиме на головах, ніж Леся  Степанівна виведе в журналі навпроти мого прізвища одинадцять. Мишка загадала мені на завтра вивчити параграф 27 і розповісти їй. Наступного дня після уроків вона прискіпливо питала мене, ще й диктант примусила написати. А в п’ятницю був урок української мови. Я, чесно кажучи, хвилювався і не насмілювався підняти руку. Допомогла Катя, вона весь час штовхала мене в бік, аж поки Леся Степанівна не запитала її:
– Мишко, ти хочеш до дошки?
– Ні, це не я, а Сашко Півник хоче.
– Ну що ж, Півнику, іди відповідай, – сказала вчителька.
    І я пішов. Коли я розповідав, Леся Степанівна здивовано дивилася на мене. Потім сказала:
– Півнику, я приємно вражена і з задоволенням ставлю тобі одинадцять балів.
Коли я сів за парту, Мишка одразу ж прошепотіла:
– Віддавай брелок, ти обіцяв.
А я не сперечався. Через кілька днів Мишка знову запитала мене:
– Одинадцять балів з природознавства хочеш?
– Це теж можливо? – засумнівався я.
– Авжеж! – відповіла Мишка впевнено.
І все повторилося. Я вивчив параграф із природознавства. Мишка знову вимогливо перевірила, я одержав гарну оцінку. А потім почав отримувати одинадцятку за одинадцяткою. Довелося віддати Мишці свій рожевий фломастер, гумку і ще багато чого. Зате в наступному семестрі я став відмінником.
У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося, не можу. Спробуйте ви.
За Ольгою Бусенко    (350 слів)


2. Виконай завдання.
1. Визнач жанр прочитаного твору.
    А народна казка
    Б авторська казка
    В оповідання
2. Хто є головним героєм твору?
     А Сашко Півник
     Б Катя Мишка
     В Леся Степанівна
3. Коли Катя не хоче, щоб її викликали до дошки, вона…
     А
не йде до школи
     Б щось собі шепоче
     В ховається за однокласниками
4. З якого предмета учень Сашко Півник отримав першу гарну оцінку?
     А
з української мови
      Б з математики
      В з природознавства
5. Визнач головну думку твору.
      А Знання – найбільша цінність.
      Б Учитися ніколи не пізно.
      В Тільки наполегливою та старанною працею можна досягти успіху.
6.
Встанови послідовність подій у творі.
             □- Я вивчив параграф із природознавства.
  □- Мишка загадала мені на завтра вивчити параграф.
  □- У чаклунство я не вірю, але…
  □- Вона навіть уважає, що й сама вміє трохи чаклувати.
  □- А в п’ятницю був урок української мови.
7. Постав і запиши два запитання за змістом твору.
______________________________________________________________________

8. Що, на твою думку, допомогло Сашкові стати відмінником?(2-3 речення)
________________________________________________________________________

Математика
Тема. Множення на двоцифрове і трицифрове числа.
1.Запрошую тебе відвідати  відеоурок з математики.
Ти зможеш уявити свою вчительку та свій клас, а також виконати завдання з математики. У зошиті запиши сьогоднішню дату.


2. Самостійно виконай завдання № 926,927( приклади обчислюй по діях, у стовпчик). Надішли  для перевірки у Viber!


Українська мова
Тема. Повторення вивченого.
1.     Пригадай, що таке іменник (підручник, с.45) Розглянь ментальну карту.


2.     Повтори відмінювання іменників (підручник с.51-52)


Виконай вправу 351. Надішли  для перевірки у Viber!
3.      
Природознавство
Тема. Природні зони України
1.      Подивись відеоурок.Сподіваюсь тобі буде цікаво.


2.      Ознайомся з інформацією у підручнику  с. 132-134, дай відповіді на запитання після статті, перекажи прочитане.

3.      Виконай завдання у зошиті з природознавства на с. 50(окрім четвертого  завдання)
Надішли  для перевірки у Viber! (до п'ятниці)


Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Доброго ранку, любі дітки! Доброго ранку Вашим рідним!   Українська мова Тема.   Удосконалюємо навички письма. Спиши текст у зо...