среда, 8 апреля 2020 г.


09 квітня
ДОБРОГО РАНКУ, ЛЮБІ ДІТКИ!
Сподіваюсь ви прокинулись в гарному настрої і готові до роботи.
Сьогодні Працюємо за таким  розкладом:

Українська мова
Прохання виконувати роботу без допомоги дорослих.
Роботу надіслати для перевірки у Viber!
Перевірна робота.
 Мовна тема « Дієслово».
1 ) У реченні дієслово найчастіше є…
а     підметом
б     присудком
в     другорядним членом
2)  У якому рядку записані дієслова майбутнього часу?
а     напише, співатиме, придумають
б      росте, лежать, читає
в     полетить, іде, летіла
3) Дієслова в неозначеній формі відповідають на питання…
а     що робив?, що зробив?
б     що робить?, що зробить?
в     що робити?, що зробити?
4)   Яке слово написане правильно?
а    любуєця
б     любується
в    любуєцься
5)   До дієслів добери антоніми.
Сумувати – …,ледарювати -…., продавати – …,  губити -….
6)  Спиши речення. Підкресли дієслова. Визнач час і число.
Проклюнулась на леваді маленька ромашка. Навколо високі трави стоять. Хто ж ромашці усміхнеться?
7)   До дієслів неозначеної форми добери форми минулого, теперішнього і майбутнього часу.
Співати – …, …, ….  .
Читати – …, …, ….  .
8)   Запиши речення,змінив дієслова на  минулий час. Визнач їх рід.
Весна широко розливає свої води. Місяць сіє із свого сита золоте борошно на луки. Після дощу виглядає сонечко.
Літературне читання.

1)       У посібнику «Читаємо із задоволенням щодня» опрацювати сторінки 44-45.
2)      Прочитай текст.Виконай письмово завдання.
Роботу надіслати для перевірки у Viber!

                       «Артемкові друзі»
        Настала золота осінь. Марійка та Василько бігали алеями і збирали різнобарвні листочки. Мама просила назбирати таких листочків, аби потім їх скласти до товстої книжки, а взимку робити аплікації. 
  Маленький павучок Артемко сумно дивився на діток, сидячи на жовтому кленовому листку. Йому нема з ким от так гратися, бо ні братика, ні сестрички у Артемка немає. А скоро настане зима — усі павуки, які не знайшли собі оселю на зиму , муситимуть влягатися спати в затишних місцях. Зима довга, кажуть, спати цілу зиму сумно. Артемкові аж сльози на очі навернулися. Він нещодавно народився, а тепер от йому треба лягати спати. Він же ще нічого не бачив!
  Артемко, задивляючись на дітей, так захопився, що забув міцно триматися. Але хіба йому це допомогло б? Листок відірвався і повільно похитуючись полетів на землю. 
—Дивись, який гарний листочок летить! — гукнула Василька Марійка. 
— Давай його зловимо! — і діти почали підстрибувати, щоб піймати листочок. 
   Артемко перелякався: чи не заподіють діти йому лиха? Марійчина ручка ухопила листочок. 
— А-а-а-а! — злякалась дівчинка. — Тут павук! 
— Та він же маленький! Це ж павучатко! — заспокоїв Василько. 
— А й справді, крихітний. Дивись, як він уважно на нас дивиться! 
  Павучкові так цікаво було подивитися на дітей зблизька, що він і забув за свій страх. Дівчинка з гарненькими синіми очима і довгими русявими кісками. От би вона захотіла з ним дружити! І хлопчик, він ще не бачив таких дітей! Чесно кажучи, він ще, взагалі, так близько не бачив жодної дитини, але цей хлопчик точно стане його другом. 
— Я Артемко! — голосно гукнув павучок, щоб його почули. Марійка почула лише слабенький писк. Вона відповіла йому дуже тихенько, щоб не оглушити нового знайомого, та павучкові, все одно, здалося, що почалася буря.
— Я Марійка, дуже приємно. Я й не знала, що павучки розмовляють! 

— А я не знав, що діти розмовляють! — не менш здивовано відповів павучок. 
— Будеш з нами дружити? — запитав Василько. — Ми поселимо тебе в банку в себе дома і годуватимемо цілу зиму! 
— Зиму? Ви хочете запросити мене до себе на зиму? Ура! — зрадів павучок. 
— То як, йдемо до нас? 
— Йдемо! 
  Діти вже назбирали достатньо листків. Листочка з Артемком несла Марійка. Вона вже уявляла, як взимку вони з Васильком ліпитимуть аплікації, а маленький Артемко дивитиметься на їхню роботу. А Артемко тихенько всміхався: які ж гарні ці діти! Як йому пощастило опинитися на тому листку — тепер у нього є дім на цілу зиму!     
                                                                         Юлія Смаль


Виконай завдання.
1. Діти збирали листочки, щоб
А
їх розмалювати
Б зробити з них букет
В взимку робити з них аплікації
2. Артемкові навернулися сльози, бо
А
він скучив за мамою
Б він нещодавно народився, а тепер от йому треба лягати спати
В йому було дуже холодно

3. Павучок хотів, щоб
А
діти подружились з ним
Б діти не помітили його
В діти нагодували його
4. Марічка уявляла, як
А вони бавитимуться з павучком
Б вони робитимуть аплікації
В вони спатимуть цілу зиму

5. Продовж речення.
Я й не знала, що павучки ________________!
А Артемко тихенько всміхався: які ж ____________________ ці діти!
6. Визнач тему та мету твору.
Тема твору :
7. Встанови послідовність подій у тексті.
___ Артемко, задивляючись на дітей, так захопився, що забув міцно триматися.
___ Діти вже назбирали достатньо листків.
___ Листок відірвався і повільно похитуючись полетів на землю. 

___ Марійка та Василько бігали алеями і збирали різнобарвні листочки.
___ — Ми поселимо тебе в банку в себе дома і годуватимемо цілу зиму! 

8. Яку іншу назву можна дібрати до твору. Напиши. Свій вибір обґрунтуй.

Математика
Розв’яжи задачі у зошиті.Записуй одразу розв’язання.
Відповіді до задач запиши в порядку зростання та надішли мені цей ряд чисел для перевірки у Viber!





Бажаю успіху!


Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Доброго ранку, любі дітки! Доброго ранку Вашим рідним!   Українська мова Тема.   Удосконалюємо навички письма. Спиши текст у зо...