09
квітня
ДОБРОГО РАНКУ, ЛЮБІ ДІТКИ!
Сподіваюсь
ви прокинулись в гарному настрої і готові до роботи.
Сьогодні Працюємо за таким розкладом:
Українська мова
Прохання
виконувати роботу без допомоги дорослих.
Роботу надіслати для
перевірки у Viber!
Перевірна робота.
Мовна тема « Дієслово».
1
) У реченні дієслово найчастіше
є…
а підметом
б присудком
в другорядним
членом
2) У якому рядку
записані дієслова майбутнього часу?
а напише,
співатиме, придумають
б росте,
лежать, читає
в полетить, іде,
летіла
3) Дієслова в неозначеній формі відповідають на питання…
а що робив?, що
зробив?
б що робить?, що
зробить?
в що робити?, що зробити?
4) Яке слово
написане правильно?
а любуєця
б любується
в любуєцься
б любується
в любуєцься
5) До дієслів
добери антоніми.
Сумувати
– …,ледарювати -…., продавати – …,
губити -….
6) Спиши речення.
Підкресли дієслова. Визнач час і число.
Проклюнулась
на леваді маленька ромашка. Навколо високі трави стоять. Хто ж ромашці
усміхнеться?
7) До дієслів
неозначеної форми добери форми минулого, теперішнього і майбутнього часу.
Співати
– …, …, …. .
Читати
– …, …, …. .
8) Запиши
речення,змінив дієслова на минулий час.
Визнач їх рід.
Весна
широко розливає свої води. Місяць сіє із свого сита золоте борошно на луки.
Після дощу виглядає сонечко.
Літературне
читання.
1) У
посібнику «Читаємо із задоволенням щодня» опрацювати сторінки 44-45.
2)
Прочитай
текст.Виконай письмово завдання.
Роботу надіслати для перевірки у Viber!
«Артемкові
друзі»
Настала золота осінь. Марійка та Василько бігали алеями і збирали різнобарвні листочки. Мама просила назбирати таких листочків, аби потім їх скласти до товстої книжки, а взимку робити аплікації.
Маленький павучок Артемко сумно дивився на діток, сидячи на жовтому кленовому листку. Йому нема з ким от так гратися, бо ні братика, ні сестрички у Артемка немає. А скоро настане зима — усі павуки, які не знайшли собі оселю на зиму , муситимуть влягатися спати в затишних місцях. Зима довга, кажуть, спати цілу зиму сумно. Артемкові аж сльози на очі навернулися. Він нещодавно народився, а тепер от йому треба лягати спати. Він же ще нічого не бачив!
Артемко, задивляючись на дітей, так захопився, що забув міцно триматися. Але хіба йому це допомогло б? Листок відірвався і повільно похитуючись полетів на землю.
—Дивись, який гарний листочок летить! — гукнула Василька Марійка.
— Давай його зловимо! — і діти почали підстрибувати, щоб піймати листочок.
Артемко перелякався: чи не заподіють діти йому лиха? Марійчина ручка ухопила листочок.
— А-а-а-а! — злякалась дівчинка. — Тут павук!
— Та він же маленький! Це ж павучатко! — заспокоїв Василько.
— А й справді, крихітний. Дивись, як він уважно на нас дивиться!
Павучкові так цікаво було подивитися на дітей зблизька, що він і забув за свій страх. Дівчинка з гарненькими синіми очима і довгими русявими кісками. От би вона захотіла з ним дружити! І хлопчик, він ще не бачив таких дітей! Чесно кажучи, він ще, взагалі, так близько не бачив жодної дитини, але цей хлопчик точно стане його другом.
— Я Артемко! — голосно гукнув павучок, щоб його почули. Марійка почула лише слабенький писк. Вона відповіла йому дуже тихенько, щоб не оглушити нового знайомого, та павучкові, все одно, здалося, що почалася буря.
— Я Марійка, дуже приємно. Я й не знала, що павучки розмовляють!
— А я не знав, що діти розмовляють! — не менш здивовано відповів павучок.
— Будеш з нами дружити? — запитав Василько. — Ми поселимо тебе в банку в себе дома і годуватимемо цілу зиму!
— Зиму? Ви хочете запросити мене до себе на зиму? Ура! — зрадів павучок.
— То як, йдемо до нас?
— Йдемо!
Діти вже назбирали достатньо листків. Листочка з Артемком несла Марійка. Вона вже уявляла, як взимку вони з Васильком ліпитимуть аплікації, а маленький Артемко дивитиметься на їхню роботу. А Артемко тихенько всміхався: які ж гарні ці діти! Як йому пощастило опинитися на тому листку — тепер у нього є дім на цілу зиму!
Настала золота осінь. Марійка та Василько бігали алеями і збирали різнобарвні листочки. Мама просила назбирати таких листочків, аби потім їх скласти до товстої книжки, а взимку робити аплікації.
Маленький павучок Артемко сумно дивився на діток, сидячи на жовтому кленовому листку. Йому нема з ким от так гратися, бо ні братика, ні сестрички у Артемка немає. А скоро настане зима — усі павуки, які не знайшли собі оселю на зиму , муситимуть влягатися спати в затишних місцях. Зима довга, кажуть, спати цілу зиму сумно. Артемкові аж сльози на очі навернулися. Він нещодавно народився, а тепер от йому треба лягати спати. Він же ще нічого не бачив!
Артемко, задивляючись на дітей, так захопився, що забув міцно триматися. Але хіба йому це допомогло б? Листок відірвався і повільно похитуючись полетів на землю.
—Дивись, який гарний листочок летить! — гукнула Василька Марійка.
— Давай його зловимо! — і діти почали підстрибувати, щоб піймати листочок.
Артемко перелякався: чи не заподіють діти йому лиха? Марійчина ручка ухопила листочок.
— А-а-а-а! — злякалась дівчинка. — Тут павук!
— Та він же маленький! Це ж павучатко! — заспокоїв Василько.
— А й справді, крихітний. Дивись, як він уважно на нас дивиться!
Павучкові так цікаво було подивитися на дітей зблизька, що він і забув за свій страх. Дівчинка з гарненькими синіми очима і довгими русявими кісками. От би вона захотіла з ним дружити! І хлопчик, він ще не бачив таких дітей! Чесно кажучи, він ще, взагалі, так близько не бачив жодної дитини, але цей хлопчик точно стане його другом.
— Я Артемко! — голосно гукнув павучок, щоб його почули. Марійка почула лише слабенький писк. Вона відповіла йому дуже тихенько, щоб не оглушити нового знайомого, та павучкові, все одно, здалося, що почалася буря.
— Я Марійка, дуже приємно. Я й не знала, що павучки розмовляють!
— А я не знав, що діти розмовляють! — не менш здивовано відповів павучок.
— Будеш з нами дружити? — запитав Василько. — Ми поселимо тебе в банку в себе дома і годуватимемо цілу зиму!
— Зиму? Ви хочете запросити мене до себе на зиму? Ура! — зрадів павучок.
— То як, йдемо до нас?
— Йдемо!
Діти вже назбирали достатньо листків. Листочка з Артемком несла Марійка. Вона вже уявляла, як взимку вони з Васильком ліпитимуть аплікації, а маленький Артемко дивитиметься на їхню роботу. А Артемко тихенько всміхався: які ж гарні ці діти! Як йому пощастило опинитися на тому листку — тепер у нього є дім на цілу зиму!
Юлія Смаль
Виконай завдання.
1. Діти збирали листочки, щоб
А їх розмалювати
Б зробити з них букет
В взимку робити з них аплікації
2. Артемкові навернулися сльози, бо
А він скучив за мамою
Б він нещодавно народився, а тепер от йому треба лягати спати
В йому було дуже холодно
3. Павучок хотів, щоб
А діти подружились з ним
Б діти не помітили його
В діти нагодували його
4. Марічка уявляла, як
А вони бавитимуться з павучком
Б вони робитимуть аплікації
В вони спатимуть цілу зиму
5. Продовж речення.
Я й не знала, що павучки ________________!
А Артемко тихенько всміхався: які ж ____________________ ці діти!
6. Визнач тему та мету твору.
Тема твору :
7. Встанови послідовність подій у тексті.
___ Артемко, задивляючись на дітей, так захопився, що забув міцно триматися.
___ Діти вже назбирали достатньо листків.
___ Листок відірвався і повільно похитуючись полетів на землю.
___ Марійка та Василько бігали алеями і збирали різнобарвні листочки.
___ — Ми поселимо тебе в банку в себе дома і годуватимемо цілу зиму!
8. Яку іншу назву можна дібрати до твору. Напиши. Свій вибір обґрунтуй.
Математика
Розв’яжи задачі у зошиті.Записуй одразу розв’язання.
Відповіді до задач запиши в порядку зростання та надішли мені цей ряд чисел
для перевірки у Viber!
Бажаю успіху!
Комментариев нет:
Отправить комментарий