вторник, 21 апреля 2020 г.


22 квітня

Завдання  на сьогодні
Літературне читання
Працюємо у посібнику «Читаємо із задоволенням щодня».с92-93
Прочитай уривок з повісті Ігоря Січовика «Неймовірні пригоди Барона Мюнхаузена».
Ігор Січовик народився 17 червня 1945 р. на Волині у родині сільських
вчителів.
Виріс на Херсонщині, де й закінчив середню школу. Робітничу спеціальність здобув у Кривому Розі. Пройшов армійську службу. Навчався у Дніпропетровському держуніверситеті та на Вищих літературних курсах у Москві. Член Національної Спілки письменників України. Нині мешкає в Києві.
Пише з 12 років. Видав три книжки сатири та гумору для дорослих («Жертва моди», «Зачарована шістка», «Азбука для дорослих») та два десятки книжок для дітей, чимало з яких побачили світ у «Веселці», «Грайлику», «Детской литературе». Упорядкував навчальні збірники для молодших школярів, такі, як «Виручалочка» «Кобзарик»), «Дивокрай», «Дитячі ігри та розваги». Є автором підручників для позакласного читання «Першокласник» і «Сонячне перевесло», близько трьохсот ігор з буквами і словами «Словограй» і «Мовограй», збірників для дошкільних навчальних закладів «Світлячок», «Чеберяйчик», «Дошкільнятко». У доробку Ігоря Січовика — дитячі віршовані казки «Хитра киця», «Сірничок», «Лісник-чарівник», «Таємниця острова Коралів», «Чорний дощ», понад три сотні загадок, тисяча скоромовок.Чимало його дитячих творів вивчають у початковій школі. Вони містяться у «Букварях», читанках і збірниках.

           2003 року письменник створив повість «Неймовірні пригоди барона Мюнхгаузена в Україні». Знаменитий німецький герой потрапляє в Україну, де пристає до козацького війська. Більшість його пригод, про які він хвацько розповідає сам, відбуваються у поселенні, де він мешкає, а також на всій території України, зокрема й у Києві. Автор бачить Україну очима іноземного героя — це дає йому можливість уважніше придивитися до тогочасних подій, показати полярні риси характеру українців. У повісті широко використовується український фольклор, демонологія, описано традиції, звичаї і побут наших предків. Головний герой твору — гумор, пригоди, оптимізм. Автор прагне привернути увагу не тільки іноземців, а й самих українців до величної історії України, яка, за висновками очевидців, була чи не найромантичнішою і найцікавішою в Європі.

Українська мова
Продовжуємо вивчати частину мови - прислівник.
1.   Побудуй словосполучення. Склади і запиши речення з будь – яким словосполученням.
Піти (куди?)____,______ .
Читати (як?)____,_____ .
Знаходитися (де?)____,_____ .
Розцвітати (коли?)_____,_____ .
2.     Робота над вправою 334,с. 170.
3.     Візьми до уваги!
Щоб визначити однорідні члени речення, виражені прислівником, треба спочатку знайти прислівники. Бачимо, що прислівники відповідають на одне й те саме питання і відносяться  до одного й того самого члена речення, що і є ознаками однорідності. Далі перевіряємо,  чи  виконують прислівники однакову синтаксичну функцію. Якщо прислівникам притаманні усі ці ознаки, значить, вони є однорідними членами речення.
Наприклад: На деревах  голосно й весело  співають птахи.
4.    Випиши з підручника «Літературне читання»  М.В. Коченгіної, А.О.Коваль, 3- 4 речення з однорідними другорядними  членами, вираженими прислівниками.  (вкажи сторінку у підручнику). Прислівники познач трьома  крапочками внизу. Розбери за будовою 3-4 прислівника. Надішли  для перевірки у Viber!

Математика
Тема.  Множення багатоцифрових чисел на круглі та розрядні числа. Розв’язування задач. Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові та двоцифрові числа
Виконай завдання у підручнику.
1.    «Кругові приклади» №832, запиши приклади в 2 стовпчики(обчислення виконуй усно)

2.    Розв’яжи задачу № 833.Спочатку дізнайся скільки годин витратив  лижник на весь шлях, потім швидкість лижника і в третій дії ти зможеш дати відповідь на запитання задачі.(Відповідь: після зупинки лижник пройшов 24 км)
3.    Розв’жи задачу №834
за коротким записом.Спочатку дізнайся скільки робочих днів працювали разом столяри.


1) 4 + 5 = * (дн.) — стільки робочих днів працювали столяри разом;
2) 1800 : * = * (грн) — поденна оплата столяра;
3) * ∙ 4 = 800 (грн) —
4) * ∙ 5 = 1000 (грн) —
Відповідь:
4.  Обчисли вирази №836 (Відповідь: 209; 29; 27; 247.)
         5. Завдання №837,838 Надішли  для перевірки у Viber!

      Природознавство
     Тема. Чорне море.
      Ознайомся в підручнику на с. 119-122 з інформацією, перекажи прочитане. Переглянь відео.https://www.youtube.com/watch?v=YVguZZGZm8g



Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Доброго ранку, любі дітки! Доброго ранку Вашим рідним!   Українська мова Тема.   Удосконалюємо навички письма. Спиши текст у зо...