вторник, 31 марта 2020 г.



Усім доброго ранку!
План роботи на сьогоднішній день.
1.Математика
Щоб урок пройшов не марно,
Треба сісти рівно й гарно.

1.1 Робота за підручником
Завдання 762
- Що зображено у вас на малюнку? (Круг)
- Полічіть, на скільки рівних частин поділено кожний круг? (Кожен круг поділено на 6 рівних частин)
- Скільки таких частин зафарбовано у 1-му крузі? (1) Як записати це частинами? ( 1/6   )
- Скільки таких частин зафарбовано у 2-му крузі? (2)     (2/6)
- Скільки таких частин зафарбовано у 3-му крузі? (3)     (3/6)
- Скільки таких частин зафарбовано у 4-му крузі? (4)     (4/6)
- Скільки таких частин зафарбовано у 5-му крузі? (5)     (5/6)
Завдання 763
- А зараз ми навчимося записувати дроби, позначені на відрізку точками.
- Дроби позначаються від початку відліку, тобто від 0.
         - Розгляньте відрізок. На скільки рівних частин поділений відрізок? (На 10 рівних частин)
         - Яка відстань від нуля до першої точки? (3/10)
- Яка відстань від нуля до другої точки? (5/10)
- Яка відстань від нуля до третьої точки? (7/10)
- Яка відстань від нуля до четвертої точки? (9/10)

Завдання 764.
- На скільки рівних частин поділений 1-ий прямокутник? (На 4)
- Це число позначає знаменник чи чисельник?         (Знаменник) Де ми його запишемо під рискою чи над рискою дробу? (Під рискою)
- Скільки таких частин зафарбовано? (3) Це число в нас що позначає? (Чисельник і записуємо ми його над рискою дробу)
- Отже, який дріб у нас вийшов? (3/4)
- А далі самостійно, а потім перевіримо. (5/6;  2/3;  3/4;  5/8 )

Завдання 766
Прочитай задачу.
- Про що розповідається в задачі? (Про крупи, які завезли у магазин)
- Про що відомо? (Завезли 2 т 4 ц крупів, третину – придбав ресторан, а решту – розфасували в пакети по 4 кг)
- Про що запитується в задачі? (Скільки вийшло пакетів із крупами?)
- Запиши умову задачі
Привезли – 2 т 4 ц
Придбав - ?кг,  3/4
Розфасували - ?кг, (решту) у ?п. по 4 кг
- Про що дізнаємося першою дією? (Скільки придбав ресторан)
- Як саме про це дізнаємося? (2 т 4 ц поділимо на 3) Але для цього нам потрібно перевести в кілограми (2400 кг : 3 = 800 кг)
- Тепер знаючи загальну кількість, яку завезли в магазин і кількість яку придбав ресторан, про що можемо дізнатися? (Скільки кілограм розфасували)
- Як саме про це дізнаємося? (2400 – 800 = 1600 кг)
- Тепер можемо дати відповідь на запитання задачі? (Так)
- Як саме і якою дією? (1600 : 4 = 400 пакетів)
- Отже, скільки пакетів вийшло із крупами? (400)
Розв’язання
2 т 4 ц = 2400 кг
1) 2400 кг : 3 =  ...        (кг) – завезли у ресторан;
  ..            .......2) 2400 –   =         (кг) – розфасували;
3)   .....    : 4 = 400 (п.)

Запиши відповідь.
Самостійно виконай № 768, 769.

Українська мова
Продовжуємо знайомитись із правилами написання закінчень у дієсловах.
Ознайомся з правилом на с 157 (внизу).
Розглянь таблицю на с.158.    Запам’ятай !
Виконай вправу 309.

 Природознавство 
Сьогодні ознайомся з темою «Форми земної поверхні України». Читай статтю у підручнику на с.103-106. Відповідай на запитання .

Літературне читання 
П. "Чит.щодня" с.90-91, завд.24-26
Завдання   не відсилай. Завтра здійснемо самоперевірку.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Доброго ранку, любі дітки! Доброго ранку Вашим рідним!   Українська мова Тема.   Удосконалюємо навички письма. Спиши текст у зо...