понедельник, 30 марта 2020 г.


Доброго дня, дорогі діти.
Продовжуємо працювати.


Літературне читання.
Посібник «Читаємо щодня» с.86-90, завдання 13-23.
Математика.
Тема. Ознайомлення з дробами. Запис дробу.
11.    Слухання математичної казки
ЯК ВИНИКЛИ ДРОБИ
У країні Математики, там, де ще не ступала нога людини, мешкали цифри. Але вони не мали своїх будиночків і жили в одному тісному помешканні, яке побудував старенький дідусь Нуль.
Одного погожого дня дві подружки Одиниця та Двійка вирушили на прогулянку.
— Мені вже набридло жити в цій старій тісній оселі,— зізналася Одиниця.
— І мені також,— відповіла Двійка.
— А давай побудуємо свій будинок!
— О! Це гарна ідея!
І заходилися вони будувати собі нове помешкання. Спочатку поміркували, як воно має виглядати. А згодом вирішили, що це обов’язково має бути двоповерховий просторий будинок. За порадами щодо будівництва звернулися до Мінуса. Він надав багато слушних указівок, але найбільшу увагу приділив перекриттю між поверхами.
— Перекриття повинно бути міцним і рівним,— наголосив Мінус.
Подружки подякували за поради й почали будувати затишну оселю. Завдяки цінним указівкам, будівництво проходило швидко й весело.
І ось будинок споруджено. Не сперечаючись вирішили, що Одиниця буде жити на другому поверсі, а Двійка — на першому. І назвали вони свою споруду Дробом.
А згодом такі самі дроби почали будувати й інші цифри. Так і виникли звичайні дроби.

 2.  Числа виду ⅓    - називають дробовими числами.  Число - ⅓ - дріб,  де   1  -  чисельник дробу, а   3  -  знаменник дробу.

Між ними є лінія дробу. Число під рискою показує, на скільки рівних частин поділене ціле, і називається знаменником. Число над рискою  показує, скільки таких частин взято, і називається чисельником.
 Ідея використання таких чисел, в яких цифри позначають одразу два різні поняття – розмір і кількість, визрівала довгий час. Першими до цієї ідеї прийшли індуси.

3.   Ознайомся з інформацією у підручнику с.122, №751.
4.     Усно виконай завдання №753,754.
5.     Письмово виконай №752,755,756. Надішли для перевірки.

У   Українська мова.
Повтори правила написання дієслів  3-ої особи  теперішнього  і майбутнього часу. Підручник с.156, впр.306.
Інформація!!!

Розпочалась трансляція відеоуроків на 11 каналі для учнів 3-х та 4-х класів. Також онлайн на YouTube каналі: https://bit.ly/2QC9cfj
Тран
сляція уроків здійснюватиметься (у будні дні) о 10.30, повторення – о 16.50.
Розклад.

 Відеоуроки для 3 і 4 класів





Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Доброго ранку, любі дітки! Доброго ранку Вашим рідним!   Українська мова Тема.   Удосконалюємо навички письма. Спиши текст у зо...