Доброго дня, дорогі діти.
Продовжуємо працювати.
Продовжуємо працювати.
Літературне
читання.
Посібник «Читаємо
щодня» с.86-90, завдання 13-23.
Математика.
Тема. Ознайомлення
з дробами. Запис дробу.
11.
Слухання математичної казки
ЯК ВИНИКЛИ ДРОБИ
У країні Математики, там, де ще не ступала
нога людини, мешкали цифри. Але вони не мали своїх будиночків і жили в одному
тісному помешканні, яке побудував старенький дідусь Нуль.
Одного погожого дня дві подружки Одиниця
та Двійка вирушили на прогулянку.
— Мені вже набридло жити в цій старій
тісній оселі,— зізналася Одиниця.
— І мені також,— відповіла Двійка.
— А давай побудуємо свій будинок!
— О! Це гарна ідея!
І заходилися вони будувати собі нове
помешкання. Спочатку поміркували, як воно має виглядати. А згодом вирішили, що
це обов’язково має бути двоповерховий просторий будинок. За порадами щодо
будівництва звернулися до Мінуса. Він надав багато слушних указівок, але
найбільшу увагу приділив перекриттю між поверхами.
— Перекриття повинно бути міцним і
рівним,— наголосив Мінус.
Подружки подякували за поради й почали
будувати затишну оселю. Завдяки цінним указівкам, будівництво проходило швидко
й весело.
І ось будинок споруджено. Не сперечаючись
вирішили, що Одиниця буде жити на другому поверсі, а Двійка — на першому. І
назвали вони свою споруду Дробом.
А згодом такі самі дроби почали будувати й
інші цифри. Так і виникли звичайні дроби.
2. Числа
виду ⅓ - називають дробовими числами. Число
- ⅓ - дріб, де
1 - чисельник
дробу, а 3 - знаменник дробу.
Між ними є лінія дробу. Число під рискою показує, на скільки
рівних частин поділене ціле, і називається знаменником. Число над рискою
показує, скільки таких частин взято, і називається чисельником.
Ідея
використання таких чисел, в яких цифри позначають одразу два різні поняття –
розмір і кількість, визрівала довгий час. Першими до цієї ідеї прийшли індуси.
3. Ознайомся з інформацією у підручнику с.122, №751.
4.
Усно виконай завдання №753,754.
5. Письмово виконай
№752,755,756. Надішли для перевірки.
Повтори правила написання дієслів 3-ої особи
теперішнього і майбутнього часу.
Підручник с.156, впр.306.
Інформація!!!
Розпочалась трансляція відеоуроків на 11
каналі для учнів 3-х та 4-х класів. Також онлайн на YouTube каналі: https://bit.ly/2QC9cfj
Трансляція уроків здійснюватиметься (у будні дні) о 10.30, повторення – о 16.50.
Трансляція уроків здійснюватиметься (у будні дні) о 10.30, повторення – о 16.50.
Розклад.
Комментариев нет:
Отправить комментарий